121

I resine acriliche sò classificate per metudu di produzzione

1. Emulsion polymerization: Hè ottenuta da a reazione di un monomeru, un iniziatore è acqua distillata inseme.In generale, a resina hè una emulsione solida 50%, è hè una suluzione di lattice chì cuntene circa 50% acqua.L'emulsioni sintetizzate sò generalmente latte biancu bluish (fenominu Dingdal), è a temperatura di transizione di vetru hè cuncepitu secondu a formula FOX.Per quessa, stu tipu d'emulsione hà un grande pesu moleculare, ma u cuntenutu solidu hè generalmente da 40% à 50%.L'industria di pruduzzione richiede un cuntrollu precisu, per via di l'usu di l'acqua cum'è un solvente, emulsione ecologica.

2. Polimerizazione di a sospensione: hè un prucessu di produzzione relativamente complicatu è hè un metudu utilizatu per a produzzione di resina solida.A resina acrilica solida hè sottumessu à una polimerizazione di reazzione cù un acrilatu chì cuntene un gruppu metile.L'acrilati cù un gruppu metilu in generale anu un certu gruppu funziunale, è a reazzione di polimerizazione in u vasu di reazzione ùn hè micca faciule di cuntrullà, è hè faciule d'aderisce à a pignatta.

3. Bulk polymerization: Hè un prucessu di pruduzzioni assai efficaci.U prucessu hè di mette a materia prima in un film plasticu speciale, poi reagisce in agglomerati, caccià a pulverizazione, è poi filtrà.A purità di a resina acrilica solida prodotta da stu metudu hè a più alta in tutti i metudi di produzzione, è u pruduttu hè stabile.U sessu hè ancu u megliu, è i so difetti sò ancu pieni.


Tempu di Postu: Dec-01-2021