121

Vantaghji è svantaghji di lenti di resina

Vantage

1. Light: A densità di lenti di resina generale hè 0,83-1,5, mentri u vetru otticu hè 2,27 ~ 5,95.

2. resistenza à l'impattu forte: A resistenza à l'impattu di lenti di resina hè generalmente 8 ~ 10kg / cm2, hè parechje volte u vetru, per quessa ùn hè micca faciule di rompe, sicuru è durable.

3. Bona trasmissioni di luce: In a regione di luce visibile, a transmittance di a lente di resina hè vicinu à quella di u vetru;a regione di lumi infrared hè pocu più altu ch'è u vetru;a regione ultravioletta principia cù 0.4um, è a trasmittanza di luce diminuisce cù a diminuzione di a lunghezza d'onda, è a lunghezza d'onda hè menu di 0.3um.A luce hè quasi cumpletamente assorbita, cusì a trasmissione UV hè povira.

4. Low cost: lenti stampati in iniezione pò esse pruduciutu in massa cù stampi di precisione, è u costu per parte pò esse ridutta assai.

5. pò scuntrà i bisogni spiciali: Sè a pruduzzioni di lenti aspherical ùn hè micca difficiule, è lenti vetru sò difficiuli di fà.

Svantaghju

resistenza di usura di a superficia, a resistenza di corrosione chimica hè peggiu di u vetru, a superficia hè faciule da scratch, l'absorption d'acqua hè più grande di u vetru, questi difetti ponu esse migliurati da u metudu di rivestimentu.U svantaghju fatale hè chì u coefficient di espansione termale hè altu, a conductività termale hè povira, a temperatura di ammorbidimentu hè bassu, è hè facilmente deformatu per influenzà e proprietà ottiche.


Tempu di post: 01-06-2014