121

Composizione Strutturale di Lenti Plexiglass

1. U plexiglas hè fattu di polymethyl metacrilate, è u polymethyl metacrilate cuntene un gruppu methyl latu polari, chì hà forti pruprietà hygroscopic.U tassu di l'absorzione di l'acqua in generale deve esse guardatu seccu nantu à u fogliu acrilicu, è a cundizione necessaria per l'asciugatura hè 78. Secca à °C-80 °C per 5-6h.

2. Plexiglass hè un polimeru invisibili, a so gamma di shrinkage hè in diminuzione, in generale in a gamma di 0,45% -0,9, per quessa furnisce boni cundizioni per a precisione di moldura in a produzzione di acrilicu, è hè generalmente furmatu.Sò tutti assai precisi.

3. l'adattazione di l'adattazione di polymethyl metacrilate à a temperatura di l'ambienti ùn hà micca fluidità ordinaria, ma hà fluidità non-Newtoniana.Dunque, à alta temperatura, a solubilità di plexiglass diminuisce.Questu hè plexiglass.Assai sensible à a temperatura.

4. a temperatura di u plexiglass in u prucessu di flussu hè in generale intornu à 150 ° C, ma quandu u plexiglass principia a decompose, a temperatura hè supiriuri a 270 ° C, cusì hè sempre assai flexible in termini di cambiamenti di temperatura, ùn sarà micca. esse affettatu Pruduciutu da a influenza di a temperatura, a resistenza à a temperatura alta hè a caratteristica di plexiglass.

5. Plexiglass hà dinù un bonu spettaculu taglio, pò esse trattatu da taglio laser sottu à a cundizione di bona taglia, sèmplice è high quality, sta funziunalità ùn hè pussede da vetru, cusì acrilicu pò sustiniri high temperature è ambienti bassu temperature.I cunsumatori ùn anu micca da preoccupassi di a temperatura durante u prucessu di produzzione.


Postu tempu: Jul-01-2010